რვეულები’ :3

დიდი ხანია მინდა ჩემი რვეულის უკანა ფურცლები ბლოგზე გადმოვიტანო ხოდა ამ უსაქმურობის დროს გადავწყვიტე  მექნა :3  ხო კიდე გამართული ქართულითარის ნაწერი როგორც ყველა ჩემი პოსტი და არშეიმჩნიოთ  სულ 2 რვეულია 

ბიოლოგია

გვერდი პირველი (ანუ ბოლო)
 
საკონტროლოს წერისას, ყველაფერი ვიცი, თითქოსს ოთახში შევდივარ სადაც თითოეული სიტყვა და პასუხია  მაგრამ ძალიან ბევრია , ისინი ძაფებით არიან  ჭერზე დაკიდებუი და მე მხოლოდ უნდა მოვძებნო, ყველაფერი მხვდება იმის გარდა რაც მჭირდება, ზოგი ჩემი ხელით არის დაწერილი და ვერ ვარჩევ რა წერია, ზოგი კი ჩემს თავს ზემოთ არის და ვერ ვწვდები. ეს არის მოგზაურობა ჩემს ტვინში. მეხსიერება:/

გონება გათიშული მაქ არაფერს ვფიქრობ შესაბამისად არაფერს ვწერ.

ჩემს რვეულში დახატული სვასტიკა დავინახე. ვერ გავიხსენე დატომ დავხეტე ამიტომ გვერძე ‘?’ დავსვი   უცებ მექანიკური ფორთოხალი მახსენდება ამ დროს კი ჰიერაქტიულ ბავშვებზე მესმის მონოლოგი.
Image
იქიდან გამოვვარდი სადაც ჯერ არც შევსულვარრ და არვიცი რატომ მწყინს  გუშინდელი პირველი აზრი იყო ‘პაშლი ანი ნა ხუი’, მაგრამ მივხვდი რომ  აქეთ გამიშვეს ნახუიზე მაგრამ ჩემი აზრი უცვლელია ‘პაშლი ანი ნა ხუი’. 

საყვარელ ხასიათზე დავდექი მაგრამ არვიმჩნევ  მასწავლებელს არმოეწონა იდეა რომ დებატები მენტალურ საკითხებთან დაკავშირებით გავემართა  სხვათემებზე მსჯელობით ჩვენ ვერაფერს შევცვლით ასე კი შეიძლება ერთ-ორ დეგენერატს გონება გახსნოდა რავიცი:/  

მეორე გვერდი

აბსოლიტური არეულობა

არეფერს ვგრძნობ

იმედგაცრუება გამოვვეთე
 
ის მომენტია როცა გრძნობ შეჩვეულ სიმარტოვეს მაგრამ ისევ გწყდება გული

მესამე გვერდი

Alexander the Great  ჩემი აზრიდ ალეწსანდრეს როლზე კოლინ ფარელი არუნდა აერჩიათ არარის კოლინი ალექსანდრეს ტიპაჟითქო ასე მგონია, მაგრამ ფილმში თავის როლს დიდებულად ერგება ანჯელინა  უნდა ავღნიშნო ჰეპისტიონი (ჯარედ ლეტო) რომელმაც ალექსანდრე დაამარცხა  ‘ალექსანდრე ცხოვრებაში მხოლოდ ერთხელ დამარცხდა, როდესაც ჰეფისტიონის მადისაღმძვრელი ბარძაყისკენ გაექცა თვალი dafuq 
არშეიძლებოდა პლანეტას ერთი სრულყოფილი გმირი ჰყოლოდა? 
bulshit რასვწერ და რაზე ვფიქრობ (აზრები აირია)

ვახელ თვალს,  და ნეტა ეს არასდროს მომხდარიყო 
Image
მეოთხე გვერდი

სადარის ზღვარი      მე ის ჩემს თვში ვერ ვიპოვე ანუ საზღვრები ჩემში არარსებობს   შემიძლია ისე დავეცე როგორც ბლაინდის ფიშკა და შემიძლია ისე ავმაღლდე როგორც კაზინოს მეპატრონე   არმინდა  ეს საუბარი ისევ კარტებზე გადავიყვანო  ვითომ არ არსებობდეს სხვა შედარება, გუშინ ავმაღლდი   მმ ძალიან მაგარი იყო  შეიძლება ითქვას ვალეტივარ მაგრამ მგონია რომ ათიანობა ჟობია   მცივა    ნეტა ამას  ჯერა რიმ მისი მჯერაა? 

Fuck  არაა შანსიარარის მე ეს არ დამემართება არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს არასდროს  ეს მხომ მე ვარ Bitches.

რატომ ვერ ვიპოვე სასურვეი მუსიკა  ? :@:@:@
Image
მეხუთე გვერდი

ეი სკოლა ეჰ 10 ჩემნაირი is to much

არუნდა წამოვსულიხავი, ნწ მკიდია

მკიდიას ისეთი კომენტარები მოჰყვა თითქოს მათ არვეკიდო

მმ ჯერ ნერვებს არავინ მიშლის  

დღეს კარგად ვარ, დღეს პატარა ჩამოდის დღეს კარგია 

(little smile) რატომ? ალბათ იმიტომ რომ მინდა ხშირად ვნახო ღიმილი, მათშორის ჩემს სახეზე  

ნეტა ‘აივანი’ როგორია წვიმის დროს ?:/ მ ვნახავ 

 
მეექვსე გვერდი

ვაუ  ჭორები  დაფრინავს და თან რა უაზროდ აუ რამაგარია :დ აუ საყვარლებიიი  როგორ ჭორაობეენ და მე ვკვდები სიცილით
 
აუ ხელი მეწვის:/ მტკივა მაგარიაააა…. 

 მმმ  რამადისაღმძვრელი კისერიააა აწწ. :3 

რევანშისტი კუ
Image
მეშვიდე გვერდი

how much beautiful is this fucked world without this shitty wrong people   
fuck them, all, all of them 

მერვე გვერდი

 ეეს სულ გამოყლევდა  ეჰ, არც დაგიკიდებ  ასეთი სირი როგორ ხარ.  ნამუსმა შეგაწუხა ხო? იმედია, ჩავთვლი რომ რაღაც  ნორმალური აქვსთქო მაგრამ არამგონია. შენ ლაზიერობა გადაწყვიტე მაგრამ შენმა მეფემ ყლევერმომჭამოს. ნეტა იცოდე რასაცოდავიხარ მაგ სახით, ქმედებით. ვიცოდი მაგრამ მაინც:/ , ვიცოდი და დავრწმუნდი GTFO stupid    სასაცილოა , უბრალოდ სასაცილოა 

Image
ეს რაიყო ეხლა?:/ anyway doesn’t matters. არც კიდიათ, მეკი ვღელავდი . დააა……

ძილი.

მეცხრე გვერდი

ამდენ ნაიარევს 
ამდენ ნაიარევს
რა მომიშუშებს 
ამდენ ნაიარევს
      დრო.

Leave a Reply

