non smile

   არვიცი ვნიშნავ თუ არა მისთვის რამეს   ალბათ კი    ნუ თვითონ ამბობს ასე  მე მისი ბრმად მჯერა  თუმცა ვერვგრძნობ   მაგრამ ვიმეორებ მე მისი მჯერა 

 მე: – ვიცი
 ის: – შენ კივ ბევრი რამე არ იცი 
 მე: – ვიცი😐🙂😐  (თითქოს ყველაფერს მიყვება მაგრამ ვიცი რომ ეს მხოლოდ ჩონჩხია ან მხოლოდ კანი)
 ის: – რამდენი დროც არ უნდა გავიდეს და რამდენიც არუნდა ვილაპარაკო  მაინც ვერ გამიცნობ ბოლომდე მაინც დარჩება რაღაც რაც არგეცოდინება რითიც შევძლებ შენს გაოცებას 
 მე: – ვიცი😐🙂😐
 ის: – შენკი რაცარუნდა იძახო რომ არგიცნობ მე მაინც თავიდან ბოლომდე გიცნობ 
 მე: – ვიცი😐🙂😐 ( მაშინ რატომ ტქვი წეღან ის რაც თქვი ამით მაგრძნობინე რომ არმიცნობ ან უბრალოდ გინდოდა რომ ასე მეფიქრა ან  არასწორად იცი)
 ის: – (აგრძელებს ისტორიების მოყოლას …)

   ლაპარაკობ ჩემი თანდასწრებით ჩემზე მესამე პირში 
   მაერთიანებ ხალხში   თან ისეთი თემების დროს რომ უნდა იცოდე  მაგ შემთხვევაში ჩემი გაერთიანება არავისში არშეიძლება    
   მეუბნები რომ არავინ არ გჭირდება სინამდვილეში (ვიცი, მაგრამ მე მაინც არუნდა მითხრა, არა უნდა მითხრა ეს ფრჩხოლი სისულელეა)
   
    როდესაც ჩემგან  შორს ხარ ამბობ რომ გენატრები მეც მენატრები  ამბობ რომ გინდა მნახო მეც მინდა  ამბობ რომ ჩემს პატარა დაიკოს ჩემი ჩახუტება უნდა და რომ მნახავ დახრჩობამდე ჩამეხუტები  შენ ძმასაც სწყურია შენი ჩახუება  და მჯერა რომ მართლა ეგრე იზამ
     როდესაც ჩემთან ხარ     ასე მგონია ხეს ვეხუტები   მანდვე მიკვდება გრძნობა იმის რომ გენატრებოდი და ჩემი ნახვა გინდოდა    ( მაინც მჯერა რომ ეგრე იყო)  

     კარგია  თუ ემოციების მართვა ასე კარგად ისწავლე მაგრამ მაშინ რატომ ამბობ?
     
     არვიცი რა უნდა გითხრა  კიდევ ბევრს ვიტყოდი  ალბათ მაგრამ იცოდე: 
 რაცარუნდა გააკეთო  რაცარუნდა თქვა  რამდენჯერაც არუნდა დამშორდე როგორცარუნდა გამიბრაზდე    სანამ შენი ხელით არ მომკლავ  მაინც სულ შენთან ვიქნება  მაინც სულ  მეყვარები ისე როგორც ჩემი და მიყვარს  შენ თქვი რომ არგჯერა სიტყვების  უსასრულობასთან დაკავშირებით  მაგრამ არაუშავს  მერე მიხვდები რომ არ გატყუებდი  მე სულ შენთან ვიქნები  შენ სულ ჩემი პატარა იქნები   როგორცარუნდა გაცივდე და როგორცარუნდა დამიკიდო  მე სულ შენი მერქმევა     
  შენ არიცი რამდენს ნიშნავ ჩემთვის   შენ უბრალოდ ‘შენ’ ხარ  და ყველაფერს გავაკეტებ ჩემში რომ შენ ისევ ‘შენ’ დარჩე ჩემს თვალში     რომ ისევ მიყვარდე ისე როგორც ეხლა 

 ნიტა ხედავ ხო? შენ ხომ ხედავ?   მგონია რომ ისიც დაინახავს     ნიტა ჩახუტება მინდა
 ნიტა მუსიკა მჭირდება 

   მან  დღეს წაშალა ღიმილი ჩემს სახეზე 

Leave a Reply

