პარასკევი

დღევანდელი პარასკევი  თან განსხვავდებოდა სხვებისგან და თან არც. სკოლაში, მე და დეას ურთიერთობის გარკვევა და  ერთმანეთისთვის რაღაცეების ახსნა მოგვიწია, ამ მეტად არასასიამოვნო საუბრის მერე  ჩახუტებას ველოდი, მაგრამ არ ყოფილა, რამაც მართალიგითხრათ შეარყია მისი სიტყვები. დღისპირველ ნახევარში სხვა არაფერი მომხდარა, გარდა იმისა რომ  რუსულის მასწავლებელმა გამლანძღა(ეს პირველად გააკეთა და მისგან არმოველოდი ალბათ არც ის მოელოდა ჩემგან ასეთ ‘საქციელს’). სკოლიდან რომ გამოვედით კიდევ ერთი შეცდომა გაეპარა,  ან არც გაეპარა და მიმანიშნა რომ ზედმეტი ვარ  მისთვისაც…  ამან ხასიათი გამიფუჭა.   სახლში რამოდენიმე ფილმის ყურება ავიწყე, მაგრამ მალევე გამოვრთე და დავწექი. 4 საათი მეძინა,  ის 4 საათი გამოვტოვე, რომელიც კარგად უნდა გამეტარებინა.   როდესაც ავდექი, ლიდერთა სახლში მინდოდა წასვლა, მაგრამ შევატყვე რომ ვაგვიანებდი და აღარ წავედი.  ხო რომ გავიღვიძე დედაჩემი არდამხვდა სახლში, რაც ვერ შევამჩნიე სანამ, მამაჩემმა არ მკითხა რომ მოვიდა სად არისო, მერე იყო ლელუკასთან და თათუკასთან დიალოგი, სხვათაშორის საინტერესო. მერე მოვიდა რუსკა :3 რუსკა ძალიან მესაყვარლება, პოზიტიურია და  რაღაცნაირი საყვარელია.  ამასობაში ბიძაშვილმა მომწერა რომ ბებო გარდაიცვალა   და ჩემი :3 ასეთი სახე ჯერ😐 ასეთი შემდეგ კი😦 ასეთი გახდა, ყველაზე ცუდი კი ის იყო, რომ ეს დედაჩემისთვის უნდა მეთქვა.   შემდეგ რუსკამ ჩემი სახე ისევ :3 ად გადააქცია და მერე დაიწყო ფეხბურთი    ასე მშრალად მოვყევი დღევანდელი დღე, მაგრამ შიგინდან არ ვარ მშრალად, ცუდად ვარ.. ცუდად  ისევ ცუდად ვარ :@@@. სკოლაში მედიტაცია მინდოდა მაშინ როცა არვიცოდი რა მელოდა,   ეხლა კი არვიცი რა მინდა,   ალბათ მედიტაცია და წყალი ერთად
Image

One thought on “პარასკევი

Leave a Reply

