თეო :3

შენ მიცნობ,მაგრამ არ იცი ვინ ვარ,
ანდა, საერთოდ რა მიდევს გულში..

ვისაც იცნობდი მე ის აღარ ვარ,
ნუ იქექები ტყუილად სულში!

ყველას უყვარდა? ანცი გოგონა
სულ მხიარული, ასე გეგონათ?

მე მსურს, დამითმოთ თქვენ ყველამ სცენა
და არ მომთხოვოთ პატივის ცემა.

ახლა კი გეტყვით სიმართლეს მართლა,
ჩემს გულს ყოველთვის სითბო რომ აკლდა.

არავის გიყვარდით, თქვენც თამაშობდით
ზურგსუკან ყველა, ხომ მღალატობდით!

თქვენ არიცოდით, მეც ვთამაშობდი
მაგრამ არასდროს არ გღალატობდით.

მსურდა მომერგო კეთილის როლი
მაგრამ მოვირგე მე როლი მონის.

ჩემში იღვიძებს სიშმაგე გიჟის .

ვხვდებ რომ ვცოდავ არ ვიხდი ბოდიშს.

ვის მოვუხადო, ბოდიში განა
თქვენც ცოდვილნი ხართ, უბრალოდ მალავთ…

მე გაპატიებთ თქვენ ცოდვებს მრავალს,
მაგრამ რავქნა რომ ვერ ვიტან ღალატს?!

ვისაც იცნობდით მე ის აღარ ვარ..

გულმა გრძნობები სულ მთლად გაფანტა..

მხოლოდ შემომრჩა, ეს სიძულვილი
და სხვა არსებად ყოფნის სურვილი

მე სიძულვილი ჩემი თავის მაქ..

ვერ ვიტან, როცა ვიკავებ ცრემლებს
ვითომ, ჩემს გულში სიკეთეს ვეძებ..

ჩემში ბინადრობს პატარა მხეცი
და ვითომ ჩემს თავს მეთვითონ ვებრძვი.

ახლა მე გითმობთ თქვენ ყველას სცენას..
არც მე მოვითხოვ პატივის ცემას..

მოდით გამლანძხეთ მე გაძლევთ ნებას,
სანამ ეს გული ჯერ კიდევ ფეთქავს.

ეს ლექსი დაწერა ჩემმა ახლადშეძენილმა მეგობარმა   და ძალიან ახლოს არის ჩემთან და ამიტომ გადავწყვიტე დამეწერა აქ
Image

2 thoughts on “თეო :3

Leave a Reply

