რალამაზია

გარეთ ვარ  ტემპერატურა 0.3 გრადუსია  მცივა მაგრამ არ მაკანკალებს ჯერ     ვფიქრობ ახალ გარემოზე   რაღაც უცნაურია  ჯერ  ისევ სტუმარივით ვგრძნობ თავს  ვერავინ ვერ გავიცანი 3 დღეა    არადა ხალხს 2 საათშიც ძალიან კარგად ვიცნობ ყოველშემთხვევაშ როგორც თავს მაცნობენ   აქკი არაფერიარხდება აბსოლიტურად არაფერი     ყველა ისევ თავის სტიქიაშია და ვერ მამჩნევენ          დიდად არმომწონსთქო ვერვიტყვი  კარგია გარემო სადაც ჰეთერები არგყავს    გარეთვარ გარეთ უკვე 0.7 გრადუსია არც ეხლა მაკანკალებს  მზე ნელნელა ამოდის და მე ვუყურებ  ცას   ცაზე რუსკასპოსტის წაკითხვის შემდეგ ვერარაფერს ვამბობ გარდა იმისა რომ  ძალიან მიყვარს ცაში ყურება    მზერომამოდის ისმხარე წითელია   საპირისპირომხარეს ღრუბლები ვარდისფერი და ცოტა მოწითალო ფერიც დაჰკრავთ შუაში ლურჯი
Image
  მმ წყალი მაკლია და ისევ ჩავიძირებოდი გავითიშებოდი და დავბრუნდებოდი სახლში სადაც ცა წყალი და მე ვარ მათშორის თქვენ არიცით რალამაზია  ჩამი სახლი   მაგრამ დროებით ამ წყვდიადშივარ საიდანაც ცა ისე მოჩანს როგორც ციხის ფანჯრიდან გარემო    ფიქრებიდან ვითიშები  და ისევ საკანში ვპოულობ თავს რომელსაც   უკვე  IVაXბ აწერია   ვნახოთ რაიქნება  როდემდე ვიცხოვრებ სტუმარივით  მაგრამ ყოველთვის  სახლში მენდომება ჩემს ლურჯ სახლში…..
Image
(პოსტის დაწერა გადავწყვიტე ახლა იმიტომ რომ ცა ზუსტადიმფრად მოჩანს ჩემი ფანჯრიდან მე რომ მიყვარს)

6 thoughts on “რალამაზია

  1. ისადა… ჰეითერებიი რაა სელებრითი ხარრ ? :დ არმიყვარს ბავშვები რომ იძახიან ჰეითერები გვყავსო :დ ნუ ეს რა შუაში იყო და…
    ლამაზი სიტყვებით წერ მაგრამ სასვენი ნიშნები რომ არ გაქვს დასმული და ზოგი სიტყვა გადაბმული რაღაცნაირი უსიამოვნო წასაკითხია…. შენს მიერ შერჩეულ ლამაზ სიტყვებს ხიბლს უკარგავს.
    წარმატებები❤

      • ნიშნავს მოძულეს მაგრამ საერთოდ ძირითადად სელებრითების მოძულეებზე როცაა საუბარი მაშინ იყენებენ :)) დარწმუნებული ვარ შენ მაგდენად არავის არ სძულხარ.

  2. როგორ მომწონს ბექგრაუნდი.. ძველი სამყაროს გავლენაც : )
    კარგი გარემოა აქ🙂 კეთილი იყოს ჩემი ფეხი.
    თინ ბლოგერსში ხარ?

Leave a Reply

