სუნთქვა მინდა :/

უჰაერობაა
საშინელი უჰაერობაა
აქ სუნთქვა არ შემიძლია 
ერთისულიმაქვს როდის მომცემენ ნიშანს რომ გავიდე აქედან და ჰაერის ჩასუნთქვა შევძლო
ჰაერს ყოველთვის I სართულის II ფანჯრიდან ვისუნთქავ  ვიმარაგებ რომ შემდეგი 40 წუთი მეყოს სანამ მეორე ნიშანი იქნება      ეს შუალედი საშინელებაა       სუნთქვაშეკრული ვზივარ აქოთებული ადამიანების ჯგუფში   ზოგი სუნამოს სუნით ყარს ზოგი შამპუნის  ზოგი საერთოდ ოფლის  მაგრამ  ამას მნიშვნელობა არაქვს მე სუნთქვა არ შემიძლია და  ისმის ისევ ნიშანი 

 მე თავს ვეღარ ვიკავებ და უახოლუესი ფანჯრიდან ვისუნთქავ ჰაერს და ისევ დაბლა მივდივარ   
დერეფანში ხალხს ვაკვირდები  მაგრამ მათში არაფერს ვხედავ ყველაფერი ნაცრისფერია  მხოლოდ ერთი წითელშარფიანი გოგონა დაგას მეორესართულზე ფანჯარასთან მინდა მასთან მისვლა მაგრამ  რომ მივიდე ჰაერის ჩასუნთქვას ვეღარ მოვასწრებ ამიტომ ვაგრძელებ გზას   გოგონა მრავლისმთქმელი სახით მაყურებს თვალს (თიქოს მასაც უნდოდა რომ მასთან მივსულიყავი) შემდეგ  ჩვენს მზერას შორის ნაცრისფერი კედელი დგება  
მივდივარ ფანჯარასთან და  ჰაერი ფილტვებში ვუშვებ და  ამდროს ბედნიერებას ვგრძნობ  ვგრძნობ თიტქოს  ჰაერსაც ისე ვჭირდებოდი როგორც მე 
ჰაერი ჩასუნთქვა  მაბედნიერებს სუფთა ჰაერი  დღეს წვიმდა ჰაერსაც სხვანაირი სუნი ჰქონდა  ზღვა გამახსენა სისველემ მაგრამ ზღვა 400 კილომეტრითარის მოშორებული ამდროს ისევ ნიშანი გაისმის მე გამოვდივარ ოცნებიდან ვიგროვებ ჰაერს და ჩემი საკნისკენ ვბრუნდები წითელშარფიანი ისევ იქ დგას მაგრამ მე აღარ მიყურებს  შემდეგ შევდივარ ჩემს საკანში წარწერით VაXა და ყველაფერი თავიდან იწყება
Image

One thought on “სუნთქვა მინდა :/

Leave a Reply

