1 მარტი O.o

დღეს პირველი მარტია ყველა წერს ოღონდ ყველა გაზაფხულზე მე დღევანდელ დღეზე დავწერ
ეს დღე ძალიან კარგი გამოდგა მინდა რომ ხშირად იყოს ასეთი დღეები   თუმცა ამბოლოდროს პარასკევი დღე ყოველთვის განსაკუთრებული გამოდის ხოლმე  მაგალითად წინა პარასკევს ბლოგერების შეკრებაზე ვიყავი და ძალიან კარგად გავატარე დრო   იმის წინ პარასკევმა ისე საინტერესოდ ჩაიარა  ჩემი ერთერთი საყვარელი ჩანახატიც მივუძღვენი რომელსაც მოგვიანებით ავტვირთავ    
დრეს პირველად ვწერ ჩემს ბლოგზე  ჩემი ბლოგისთვის   დღე სტანდარტულად დაიწყო  სკოლაში მოვლენები საინტერესოდ განვითარდა კლასიდან გადასვლასთან დაკავშირებით დირექტორს ამაღელვებელი განცხადების შემდეგ(რომელმაც არ დააკმაყოფილა)  უფრო ამაღელვებელად აღვუწერე  ჩემი შინაგანი მდგომერეობა   ასე მასთან რატომ გავიხსენი არვიცი დედაჩემს უფრო ლაითად ავუხსენი  მაგრამ რაც მთავარია დავითანხმე ერთი სიტყვით ჩემი გავიტანე რამაც კარგ ხასიათზე დამაყენა  მერე  ღონისძიებას დავესწარი რომელიც გაზაფხულის პირველ დღეს ეძღვნებოდა და რომლის ერთ-ერთი ორგანიზატორი მე ვიყავი    და რომელმაც შესანიშნავად ჩაიარა   მერე ჩემი დაქალი ჩემთან ამოვიდა (ჩემი მეგობრები ჩემთან არასდროს მოდიან (ვინცმყავს 1-2 ისინიც)) ბევრი ვიღდავეთ და წავიდა მერე ლიდერთა სახლში ფილმს ვუყურე ფილმი რატომღაც კომედია იყო(ისეთ ფილმებს აჩვენებენ რომ განსახილველი იყოს ხოლმე) ამიტომ ბევრი განხილვა არ დასჭირვებია მაგრამ მაინც გამოვიჩინე თავი და გადმოვაფრქვიე ჩემი აზრები… მოკლედ დღე ალბათ თქვენთვის არცისე მაგრამ მაინც საინტერესო იყო    გპირდებით ასეთ სტილის ბლოგს აღარ დავწერ  ხო და კიდე ვერვიტან სასვენ ნიშნებს და არ შეიმჩნიოთ თუ შეძლებთ Image

2 thoughts on “1 მარტი O.o

  1. აღარ დავწეროოოო ? ?!! ძაან მაგარი სტილიაა ზუურაა <33 და ლიდერთა სახლის ხშირი სტუმარი მეც ვარ ხოლმე <33
    ეს კატა რა არიი ? :დდ

Leave a Reply

